Opšti uslovi kupovine
Opšti uslovi kupovine
Prilikom svake vaše kupovine, kada posetite sajt www.woolmaster.rs podrazumeva se da ste upoznati i da prihvatate uslove korišćenja koje predstavljamo detaljnije u tekstu koji sledi.
Izjava o zaštiti podataka o ličnosti
Da bismo bili u mogućnosti da uspešno obradimo vašu narudžbinu, potrebno je da nam date određene podatke o ličnosti, kao što su vaše ime i prezime, adresa, kontakt telefon, e-mail.
Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da vam na efikasan način isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše porudžbine.
Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju, dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika. Način prikupljanja, korišćenja i obrade Vaših ličnih podataka definisan je Opštim uslovima koji predstavljaju sastavni deo ovih Opštih uslova kupovine.
Marketing
Online kupovinom ostavićete nam svoju e-mail adresu. Na mesečnom nivou, kompanija Woolmaster e-mail adrese ubacuje u svoju bazu za slanje reklamnih kataloga. Prihvatanjem Opštih uslova kupovine, kupac daje saglasnost da mu kompanija Woolmaster periodično šalje promotivne poruke na ostavljenu e-mail adresu. Ukoliko ne želite da primate promotivne poruke kroz Woolmaster reklamne kataloge, jednostavno se odjavite preko linka koji se nalazi na kraju svake e-mail poruke koju pošaljemo. Odjavu možete uputiti i na mejl: info@woolmaster.rs ili pozivom na telefon 064 64 34 384
Opis proizvoda
Woolmaster d.o.o. garantuje za kvalitet i poreklo svojih proizvoda. Woolmaster d.o.o. nastoji da sve proizvode na sajtu opiše što je tačnije moguće. Proizvodi su predstavljeni po brendovima i grupama. Napominjemo da je fotografija proizvoda data informativno i da ne možemo da garantujemo da bezuslovno verno prikazuje izgled proizvoda. Ukoliko imate nekih dodatnih pitanja o proizvodu možete nas kontaktirati putem e-mail adrese: info@woolmaster.rs Ako proizvod koji ste preuzeli ima neki nedostatak , pružamo Vam mogućnost zamene proizvoda ili povrata. Za više informacija možete pogledati sekcije „Povrat robe“ i „Reklamacije“ (u nastavku).
Cene proizvoda
Sve cene prikazane na sajtu www.woolmaster.rs su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om. Plaćanje drugom valutom nije moguće na sajtu www.woolmaster.rs.
Izjava o konverziji:
Kod plaćanja karticama online, u slučaju da koristite drugu valutu, dolazi do konverzije valute. U tom smislu, suma koju ćete platiti za proizvod/e može minimalno varirati. Obavezujemo se da Vam proizvod isporučimo po ceni o kojoj ste informisani prilikom potvrde Vaše narudžbine, i sve eventualne izmene cena konkretnih proizvoda koje ste naručili neće uticati na vrednost Vaše kupovine. Zavisno od konačne vrednosti Vaše narudžbine, troškovi transporta mogu biti uključeni u prikazanu cenu (besplatna dostava) ili dodatno obračunati, o čemu ćete biti precizno informisani pri kreiranju narudžbenice. Za više informacija o troškovima transporta, molimo pogledajte stranicu Dostava.
Akcijska sniženja su vremenski ograničena. Za period trajanja akcije obratite nam se na telefon:
064 64 34 384. Kompanija zadržava pravo prekidanja akcija usled isteka zaliha proizvoda.
Akcije i popusti
Svakog meseca, u okviru web prodavnice www.woolmaster.rs sprovode se specijalne akcijske ponude, prema odluci kompanije.
Akcija 1+1 GRATIS, gratis proizvodom se smatra artikal koji se nalazi na fakturi, sa cenom od 1 din.
Pravo potrošača na odustanak od ugovora – Zakon o zaštiti potrošača
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškovakoji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave koju je ponudio trgovac.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija.
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Protekom roka od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda, prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.
Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača.
Reklamacije
Osnovni cilj naše kompanije je da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam usluge prema vašim željama, potrebama i specijalnim zahtevima. Naš glavni moto je zadovoljan kupca.
Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim rokovima.
Zahtev za reklamaciju možete preuzeti ovde, Za sva vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti na kontakt tel. 064 64 34 384 ili putem e-mail adrese: info@woolmaster.rs
Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datum u dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Procedura reklamacije
Troškove vraćanja reklamirane robe snosi kupac, osim u slučaju da je proizvod oštećen ili nesaobrazan ili da je greškom Woolmaster-a dobio pogrešan proizvod.
Povrat robe
Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke:
1) ustanovite da vam je greškom dostavljen proizvod koji niste naručili
2) ustanovite da vam je greškom pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i fakturisan i proizvod koji niste naručili ili
3) ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine
imate pravo da nam vratite sporne proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi, po vašoj želji.
Uslovi pod kojima ćemo vam omogućiti povrat je sledeći:
1) roba koju nam vraćate mora biti neotpakovana i nekorišćena
2) od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
3) popunili ste i poslali nam Obrazac o jednostranom raskidu na e-mail adresu info@woolmaster.rs ili je predali kuriru prilikom preuzimanja reklamirane robe
4) Woolmaster d.o.o. je potvrdio prijem Obrasca za jednostrani raskid
5) Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
6) Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke.
7) Woolmaster d.o.o. je potvrdio prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca ili zamenu
8) U roku od 30 dana od prijema urednog artikla Woolmaster d.o.o. će vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.
VAŽNE NAPOMENE!
Woolmaster d.o.o. nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećete moći da ostvarite svoje pravo na jednostrani raskid i povrat novca. Molimo vas da zato na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite.
Promene opštih uslova
Woolmaster d.o.o zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni i oglasi na sajtu www.woolmaster.rs